O zi la BeeStick !

Haideti cu noi intr-un mini tur al unei zile obisnuite al echipei noastre ! Pentru ca suntem pasionati de ceea ce facem si pentru ca dorim ca toti clientii nostri sa stie ca ne straduim sa ne ridicam la inaltimea asteptarilor lor, ne-am gandit sa va luam cu noi intr-o calatorie de-a lungul unei zile obinuite al BeeSticker-ilor.

Buna dimineata ! Suntem la birou (cateodata cu intarziere) si gata de lucru ! Start la imprimarea comenzilor, la preluarea telefoanelor si la redactarea raspunsurilor la mail-urile primite sau la mesajele de pe FaceBook.

09 :30 – fisele imprimate trec pe la echipa de Productie spre a fi « sortate ». Sortarea se face in functie de culoarea stickere-lor, dimensiuni, complexitatea modelului, precum si in functie de data la care au fost inregistrate comenzile. Tratam in ordinea venirii toate comenzile pe care le inregistrati la noi si incercam sa fim eficienti trimitand 90% din comenzi in aceeasi zi.

10 :00 – fisele sunt deja clasate : stickere ce trebuie fabricate, stickere ce sunt importate si trebuie pregatite pentru a fi ambalate, tablouri, etc. Productia poate sa inceapa lucrul !

Fiecare sticker comandat de dumneavoastra si fabricat de noi trece de la stadiul de autocolant simplu infasurat pe o rola la modelul superb care se va odihni pe peretele dumneavoastra si va va infrumuseta living-ul sau dormitorul. Ca sa ajunga sa se metamorfozeze astfel e nevoie ca echipamentul nostru sa il decupeze si ca un BeeStick-er sa il « decolanteze », adica sa scoata excedentul de material ca sa ramana numai modelul comandat. Aceasta operatiune se realizeaza 100% manual !

10 :30 – In timp ce spiridusii de la Productie se ocupa de stickere-le dumneavoastra ce trebuie fabricate, alti spiridusi se ocupa de sortarea si pregatirea produselor ce sunt importate de la partenerii nostri din Anglia, Franta, Germania… de mai peste tot din lume, pentru ca sa fim siguri ca nu se uita nimic.

11 :00 – Sa nu uitam de la colegii nostri de la Confirmari Comenzi si Relatii cu Clientii. Acestia va suna daca ati uitat sa ne specificati adresa completa sau daca au un dubiu in ceea ce priveste culoarea aleasa pentru sticker (un sticker alb lipit pe un perete alb este inutil intrucat este invizibil).

Aceste operatiuni simultane : productie, confirmare, gestiunea produselor, ocupa mai bine de jumatate din zi. In acelasi timp, raspundem apelurilor primite si mesajelor de pe FaceBook si mail.

In jurul pranzului incep sa se genereze facturile pentru comenzile inregistrate. Operatiunea aceasta este responsabilitatea colegilor de la facturare evident. Si daca ne faceti o vizita in atelierul nostru / showroom din Electromagnetica Business Park Bucuresti si veti ridica personal comanda, atunci bonul fiscal sau factura va vor fi inmanate de acesti colegi care lucreaza cu cifre.

14 :00 – Incepem sa pregatim coletele ! Produsul sau produsele + factura + instructiuni + cadouri + eticheta FanCourier … nici un detaliu nu este lasat la intamplare pentru ca dumneavoastra sa primiti ceea ce ati comandat. Profitam sa ne cerem scuze daca se mai intampla sa uitam si incercam sa remediem rapid erorile trimitandu-va cadourile in plic, fara nici un cost suplimentar din partea dumneavoastra sau refabricand sticker-ul daca cumva l-am fabricat dintr-o alta culoare decat cea specificata.

17 :30 – Coletele sunt gata, pregatite sa fie incarcate de catre curier in camion si sa porneasca spre destinatari. Solicitam firmei de curierat sa vina sa ridice coletele si intre timp asociem numerele de colete cu comenzile inregistrate astfel incat fiecare client sa poata urmari pe site-ul firmei de curierat statusul expeditiei sale. Acesta este momentul in care primit SMS de la noi cu numarul de colet si cu informatia ca a fost predat curierului.

18 :00 – Productia face curatenie acolo unde a lucrat, call center-ul raspunde ultimelor email-uri primite iar contabilitatea introduce ultimele facturi de furnizori cu materia prima primita in ziua respectiva…

O comanda inseamna trei departamente diferite, inseamna timp investit si bucuria de a va trimite un produs in care noi credem si care speram ca va face sa suradeti de fiecare data cand pasiti in incaperea in care il instalati. De aceea suntem tristi cand primim un colet retur.

In primul rand, suntem tristi pentru ca nu am reusit sa va bucuram si apoi suntem tristi pentru ca am muncit degeaba sa il fabricam, sa il pregatim, sa il impachetam si pentru ca am platit taxa de tur – retur pentru el. De aceea va rugam sa « jucati cinstit » si daca v-ati razgandit si nu mai doriti o comanda, sunati din timp pentru a anula ! Nu ne suparam ! Dimpotriva, va multumim ca ne-ati economisit efort, timp si bani.

BeeStick este inainte de toate placerea noastra de a fi in contact cu dumneavoastra ! Va multumim ca aveti incredere in noi si ca va plac produsele noastre. Promitem sa nu va dezamagim !

Pe maine !

Echipa BeeStick !

{lang: 'ro'}